Specjalny serwis na czas pandemii dla przedsiębiorców PAIH24: 22 334 99 55
Aktualności
Strona główna > Aktualności
18 marca 2019

Relacja z targów Aahar w Nowym Delhi

ZBH w Mumbaju uczestniczyło w targach spożywczych AAHAR International Food & Hospitality Fair w Nowym Delhi. W przyszłym roku PAIH planuje zaprosić polskie firmy do udziału i pokazania swojej firmy na polskim stoisku.

AAHAR 2019


31. edycja AAHAR International Food & Hospitality Fair odbyła się w dniach 12-16.03.2019 r. w centrum wystawienniczym Pragati Maidan w Nowym Delhi. Są to jedne z najbardziej znanych międzynarodowych targów sektora spożywczego i HORECA w Azji Południowej. Organizatorem jest Indyjska Organizacja Promocji Handlu - India Trade Promotion Organisation (ITPO), rządowa agencja promocji indyjskiego Ministerstwa Handlu i Przemysłu. Tegoroczna edycja skupiła ponad 500 wystawców oraz 200 tys. odwiedzających.

Na targach obecne było także Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Mumbaju. Polska Agencja Inwestycji i Handlu planuje organizację misji biznesowej polskich firm, zwłaszcza producentów polskich owoców, na kolejną edycję targów w 2020 r.

 

AAHAR 2019


Wystawcy lokalni zaprezentowali takie produkty jak: produkty mleczne, wyroby cukiernicze, słodycze, produkty ekologiczne, produkty zdrowotne, produkty mrożone, produkty przetworzone, dodatki i konserwanty, syropy, soki i napoje energetyczne, alkohol itp. Wiele firm przedstawiło także maszyny do przetwórstwa żywności, piece, chłodnie, specjalistyczne maszyny do pakowania produktów itp.

Poza strefą wystawienniczą dla firm z sektora żywności, targi zgromadziły wystawców z wyposażeniem hotelowym oraz restauracyjnym. Na stoiskach można było zobaczyć produkty takie jak: zastawa stołowa, szkło, dekoracje, wyposażenie kuchenne, pościel, materace, meble itp. Dużą popularnością cieszyły się stoiska narodowe Włoch, Hiszpanii, Chin z tradycyjnymi lokalnymi produktami.

AAHAR International Food & Hospitality Fair 2019:


Targi Aahar posiadają duży potencjał dla polskich przedsiębiorców zainteresowanych ekspansją na rynek indyjski ze względu na dużą przestrzeń wystawiennicza, liczbę wystawców oraz odwiedzających.

W kontekście udziału w targach Aahar wato wspomnieć o potencjale sektora spożywczego oraz hotelarskiego dla współpracy polsko-indyjskiej. Sektor spożywczy to jeden z perspektywicznych sektorów dla polskiego przedsiębiorcy. Poprawiająca się sytuacja ekonomiczna Indii prowadzi do pozytywnych zmian w wielu sektorach - w tym w sektorze F&B, który według prognoz osiągnie wartość 18 mld USD do roku 2020 (wzrost o blisko 6 mld USD w stosunku do roku 2012). Ma na to wpływ główne: rosnąca zamożność społeczeństwa indyjskiego, postępująca zmiana nawyków żywieniowych oraz większy popyt na towary przetworzone, a także rozwój lokalnych sieci handlowych. Z kolei indyjski sektor turystyki i hotelarstwa jest jednym z 10 najbardziej rozwijających się sektorów w Indiach. Rosnąca liczba turystów zagranicznych odwiedzających Indie oraz rozwoju turystyki lokalnej pośród samych Indusów, nieprzerwanie skutkuje wzrostem popytu na wysokiej jakości wyposażenie hotelowe.

Zachęcamy do przeczytania krótkiego raportu nt. rynku spożywczego w Indiach znajdującego się pod linkiem.



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij