Infolinia: 800 800 120
  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
Aktualności
Strona główna > Aktualności
26 lutego 2019

Kampania "Czas na jabłka z Europy" po raz drugi na targach DJazagro

"Czas na jabłka z Europy" to dwuletnia kampania informacyjno-promocyjna realizowana przez Związek Sadowników RP na rynkach Algierii i Egiptu. Jej częścią jest uczestnictwo organizatorów kampanii w targach Djazagro, największym wydarzeniu poświęconym branży rolno-spożywczej w Algierii.

Jabłka


Produkty objęte programem to europejskie jabłka, w tym jabłka grójeckie wpisane do rejestru unijnego jako Chronione Oznaczenie Geograficzne. Kampania obejmuje promocję walorów odżywczych i jakości, świeżych oraz przetworzonych jabłek.

W ramach kampanii, po raz drugi z rzędu zorganizowane zostało stoisko na targach Djazagro, największym wydarzeniu poświęconym branży rolno-spożywczej w Algierii.

Odwiedzający stoisko (K045, pawilon A) mogą spotkać się z przedstawicielami polskich producentów i eksporterów jabłek, uczestniczyć w pokazach kulinarnych prowadzonych przez znanego szefa kuchni, a także spróbować polskich owoców i przetworów.

Kampania "Czas na jabłka z Europy" organizowana jest przy wsparciu funduszy europejskich oraz Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Więcej informacji odnaleźć można na stronie internetowej Kampanii.



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa

e-mail dla inwestorów: invest@paih.gov.pl
e-mail dla eksporterów: eksport@paih.gov.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij