Specjalny serwis na czas pandemii dla przedsiębiorców PAIH24: 22 334 99 55
Aktualności
Strona główna > Aktualności
1 lutego 2019

Projekt pozyskiwania ekspertów zagranicznych do Kazachstanu

Krajowa Izba Przedsiębiorców Republiki Kazachstanu "Atameken", w ramach państwowego programu "Business Road Map 2020", realizuje projekt "Starsi seniorzy", który skierowany jest na pozyskanie zagranicznych ekspertów z różnych krajów do Kazachstanu.

W wyniku realizacji projektu oczekiwane są następujące rezultaty:

  • zwiększenie efektywności przedsiębiorstw kazachstańskich uczestniczących w projekcie, a także doskonalenie kompetencji ich zarządów i pracowników;
  • nawiązanie współpracy pomiędzy MŚP Kazachstanu i krajem obcym.


W 2019 r. planuje się pozyskanie 49 ekspertów z zagranicy.

Istnieje zapotrzebowanie na ekspertów z następujących branż:

  1. Rolnictwo
  2. Górnictwo
  3. Przemysł lekki i produkcja mebli
  4. Produkcja materiałów budowlanych i innych niemetalowych produktów mineralnych
  5. Metalurgia, obróbka metali, inżynieria mechaniczna
  6. Pozostałe sektory przemysłu
  7. Transport i magazynowanie
  8. Turystyka
  9. Informacja i komunikacja
  10. Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
  11. Edukacja
  12. Usługi zdrowotne i socjalne
  13. Sztuka, rozrywka i rekreacja
  14. Inne usługi.


Eksperci zagraniczni, zainteresowani udziałem w projekcie, mogą składać wnioski bezpośrednio do organizatora.

Izba "Atameken" ogłosiła konkurs ofert na wyłonienie zagranicznej firmy konsultingowej (Wykonawcy), która zrealizuje projekt.

Wykonawca otrzyma środki finansowe, które powinien przeznaczyć m.in. na:

  • pozyskiwanie i szkolenie ekspertów (w tym ubezpieczenie, wizy, i inne wydatki);
  • koordynację logistyki misji eksperckich;
  • podróże lotnicze ekspertów między krajem ich zamieszkania a Kazachstanem, w tym koszty transportu (zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport na trasie do/z Kazachstanu);
  • zapewnienie podróży lotniczych i/lub kolejowych dla ekspertów na terenie kraju zgodnie z miejscem pobytu;
  • monitoring i ocenę misji eksperckich;
  • przygotowanie raportów, w tym diagnostyki i identyfikacji konkretnych problemów rozwoju przedsiębiorstwa, opracowywanie rozwiązań i praktycznej pracy w celu wyeliminowania konkretnych problemów.


Termin złożenia oferty handlowej od potencjalnych dostawców upływa z dniem 15 lutego 2019 r. o godz. 18:30.

Adres do przesłania oferty handlowej to: info@atameken.kz (copy: a.muzatova@atameken.kz).

W załącznikach znajduje się specyfikacja techniczna, którą powinien spełnić potencjalny uczestnik projektu.

W przypadku pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Krajową Izbą Przedsiębiorców "Atameken".

Osoba do kontaktu:


Załączniki:



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij