Specjalny serwis na czas pandemii dla przedsiębiorców PAIH24: 22 334 99 55
Aktualności
Strona główna > Aktualności
22 grudnia 2017

Klienci PAIH usatysfakcjonowani jakością obsługi - wyniki badania

Z badania satysfakcji z usług świadczonych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown wynika, że Agencja to dla inwestorów kluczowy partner w procesie przygotowywania oraz realizacji inwestycji, szybki w działaniu i profesjonalny w udzielaniu wsparcia. - Badanie dowodzi, że poprzez profesjonalizację działań udało nam się stworzyć silną bazę usług, której jakość doceniają nasi klienci. W efekcie liczba projektów w portfelu Agencji konsekwentnie rośnie w skali roku i wzbogaca się o coraz większe i bardziej zaawansowane technologicznie inwestycje - zwraca uwagę wiceprezes PAIH dr Krzysztof Senger.

Badaniem satysfakcji z usług świadczonych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu objęto trzy obszary działalności - pierwszy kontakt, prowadzenie projektu inwestycyjnego i ogólną ocenę pracy Agencji. Wszystkie aspekty działalności PAIH uzyskały przewagę ocen pozytywnych. Ankietowani uważają wsparcie Agencji za zgodne z ich oczekiwaniami, dlatego też jednogłośnie zadeklarowali (100% odpowiedzi), że zarekomendowaliby współpracę z Agencją innym inwestorom.

O jakości świadczonych przez Agencji usług świadczy również fakt, że 96% badanych klientów było usatysfakcjonowanych z usług PAIH (67% klientów PAIH deklaruje, że jest „bardzo zadowolonych”, a 29% - „zadowolonych”). Taki sam odsetek ankietowanych wystawił Agencji pozytywną notę w kategorii „pierwszy kontakt”, przy czym, według nich odpowiedź ekspertów PAIH na ich zapytanie była szybka i wyczerpująca. Niezawodność i profesjonalizm pracowników PAIH podkreśliło ponad 80% klientów. Zdaniem 4/5 ankietowanych, gotowość i chęć do współpracy kierownika projektu w Agencji była „wzorowa”, a 9 na 10 z nich uważa, że informacje, które otrzymali były „bardzo użyteczne i merytoryczne”. W efekcie 83% badanych uważa, że współpraca z ekspertem Agencji ułatwiła i przyśpieszyła proces inwestycyjny firmy.

Co ciekawe polscy inwestorzy szczególnie doceniali pośrednictwo PAIH w kontaktach z zagranicznymi instytucjami, takimi jak urzędy, ambasady, placówki dyplomatyczne czy odpowiedniki PAIH działające na rynkach zagranicznych. Z kolei przedsiębiorcy planujący inwestycje w Polsce chwalili sobie przygotowanie wizyt lokalizacyjnych, pomoc w pozyskiwaniu dotacji czy wsparcie w kontaktach z lokalnymi władzami. Bardzo dobre oceny zebrała również treść dostępna na stronie internetowej paih.gov.pl. W opinii niemal wszystkich poddanych badaniu inwestorów (94%) witryna zawiera kluczowe informacje dla firm, które planują realizacje projektów inwestycyjnych w Polsce. - Fakt, że inwestorzy, z którymi pracujemy uznali Agencję za bardzo profesjonalnego partnera biznesowego jest powodem do dumy, ale też daje impuls do dalszej profesjonalizacji usług w oparciu o najlepsze światowe standardy - podkreśla dyrektor Departamentu Inwestycji Zagranicznych Iwona Chojnowska-Haponik.

Badanie „Satysfakcja Klienta PAIH” polegało na ankietyzacji telefonicznej (CATI) i pogłębionej (IDI) inwestorów, którzy zrealizowali swoje inwestycje w kraju lub za granicą przy pomocy PAIH.


Załącznik:



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij